Nani blogja

Amíg a gyermekeim szemében a csillogást látom, nekem az év minden napja ugyanúgy Karácsony!

Utolsó kommentek

Naniék Angyalkája

Régebbi bejegyzések...

Elköltöztem...

2012.10.20. 10:32 | Nani | 3 komment

Itt olvasható tovább a blog! :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kinga85 2012.10.24. 11:06:55

Nem tudok hozzád belépni, azt írja lejárt meghívó. Ha küldenél újat megköszönném (barnask@freemail.hu) Utólag is Isten éltesse Nórit! :)

Evyhugi 2012.12.26. 21:42:27

Szia!
Kérhetek a kapi.evelin@gmail.com ra emailt!

Kösszi!:)

Barbbo (törölt) 2013.06.27. 22:21:40

Szia!Én most kezdtem bele a életmód változtatásba.:)Barátnőm mesélt rólad és szeretnék én is köreidbe tartozni,megismerni hátha könnyebb lenne.Olvastam meghívóról és szeretnék én is kapni ha lehet barbbo@freemail.hu címre köszönöm B.
<
süti beállítások módosítása